Social Icons

.

Cumartesi

Bülent Ersoy Firkat 2011 Parçalarını Full Dinle



Bülent ersoy dinle Bülent ersoy şarkılarını dinle Bülent ersoy 2011 Bülent ersoy 2012 Bülent ersoy 2013 şarkılarını dinle Bülent ersoy son şarkılarını dinle Bülent ersoy 2014 şarkılarını dinle Bülent ersoy son al büm şarkılarını mp3 olarak dinle Bülent ersoy tüm şarkılarını sırası ile dinle

Albüm içeriği
01. Bülent Ersoy Ömrümüzün Son Demi
02. Bülent Ersoy Ölürsem Yazıktır
03. Bülent Ersoy Gezdiğim Dikenli Aşk Yollarında
04. Bülent Ersoy Kıskanırım Seni Ben
05. Bülent Ersoy Çile Bülbülüm Çile
06. Bülent Ersoy Ayrılmaksa Maksadın
07. Bülent Ersoy İtirazım Var
08.Bülent Ersoy Hastayım Yaşıyorum
09. Bülent Ersoy Solsan da Sararsan Yine Gül Pembe Dehensin
10. Bülent Ersoy Kapıldım Gidiyorum Bahtımın Rüzgarına
11. Bülent Ersoy Sazlar Çalınır Çamlıcanın Bahçelerinde
12. Bülent Ersoy Kalenin Bedenleri
13. Bülent Ersoy Yaktı Beni
14. Bülent Ersoy Gülüm Benim
15. Bülent Ersoy Taksim

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)