Social Icons

.

Pazartesi

numan serin kaderin oyunu sarkisi 2013 dinle

Numan Serin - Kaderin Oyunu Şarkı Sözü
Yavaş yavaş geçiyordu
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Ne oldu bana hiç anlamadım
Son günlerde aklım karışık
Hiç duymadığım bir duygu var içimde
Nereye gitsem hep peşimde duygu benimle
Acilen kurtulmam lazım www.sendeyim.com
Kaderim benle alay ediyor
Sevdiğimi bana vermiyor
Bi kere gösterdi seni bana o hain
Bir daha olmaz diyor
Kaderim benle kafa buluyor
Şu halime hiç acımıyor
Son kere görmek seni tek isteğim
Bana bunu bile çok görüyor
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Günlerim onu aramakla geçiyor
Zavallı kalbim bu aşkın peşinden sürüklenip gidiyor
Maalesef hala bulamadım bilmem nerde
Kader onu saklamakla söyle ne geçiyor eline
Kader ama acı şu halime senin amacın ne
Acilen onu bulmam www.sendeyim.com lazım
Kaderim benle alay ediyor
Sevdiğimi bana vermiyor
Bi kere gösterdi seni bana o hain
Bir daha olmaz diyor
Kaderim benle kafa buluyor
Şu halime hiç acımıyor
Son kere görmek seni tek isteğim
Bana bunu bile çok görüyor
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş
Yavaş yavaş… Yavaş yavaş geçiyordu
Yavaş yavaş…

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)