Social Icons

.

Cuma

muslum gurses album sarkilari online dinle

Müslüm Gürses Albüm Şarkıları Online Dinle



Müslüm Gürses' e Ait Seçme Şarkılar: adını sen koy ağlatan yıllar Ah Gülüm (Deli Poyraz U.H.) aklı yok aldatılanlar Alışacağım anlatamadım  Arkadaş Kurbanıyım arkadaşım Askin Bende Bir Omur Aşığım Bir Kuluna Aşk Tesadüfleri Sever Ayrilik Aci Birsey bakma bekle sevgilim ben insan değilmiyim Benim Kaderim Bir avuç gözyaşı bir bilebilsen bir damla yaş bir fırtına kopacak bir gülsen yeter bir kadeh daha ver bir mana var sözlerinde bitmesin bitmez biz babadan böyle gördük Bizi Kimse Ayıramaz Bos Hayaller Kurdum bu şehirde yaşanmaz bulunur elbet can işte canan hani çile dağlarda kar olsaydım damla damla değmezmiş sana dertler insanı Dost Yaralari Dön Sevgilim elimde değil esrarlı gözler geç kalmış değilsin gitme gitti Gönlünce Olsun Gönül Teknem Gunahkar Mi Dogdum güle güle git günahkar oldum haberimiz yok hasret rüzgarları her sabah her şey yalan Hicran Yarasi hüzünlü günler içmek çare değilmiş ikimizin yerine insaf et isyankar Kac Kadeh Sustu kaçırırım kırık sazım kolaymı sandın köşe kapmaca küskünüm mahsun kul maziden biri merhamet dileme benden meyhaneci mutlu ol yeter Nazar Degdi Dünyama ömür biter aşk bitmez öpsemmi (ağlasamı gülsemmi) paramparça rüzgarmı attı seni saracak dost eli yok(klbimdeki yara) sebepsiz ayrılık (şiirli) sen nerdesin ben nerdeyim sen seni nasıl özledim Seninle Yasamali seven olmaz ki Sevgilim sevmek ne güzel silinmeyen hatıralar şarkılar senin için unutursun diye vefasız alem yanarım aşkın elinden Yaşadım mı Öldüm mü yaşamalısın yıkıla yıkıla yıkıldım sevgilim zahidem

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)