Social Icons

.

Pazartesi

murat basaran alev alev 2013 album sarkisi dinle

Murat Başaran Alev Alev Şarkı Sözü
Kuş beyinli densiz, şimdi uyu bensiz
Sarılıp yastığa teselli araman yersiz
Sanma ben mutluyum sanma huzurluyum
Kahretsin bu da huyum, bide böyle gururluyum
Alev alev alev alev gönlüm
Alev alev yanar sana
Alev alev alev alev yanar sana
sarkisozu.acikgoz.org
Sevdim sevdim de anlamadın
Sevdim sevdim de anlamadın
Sevdim sevdim sevdim de anlamadın
Kuş beyinli densiz, şimdi uyu bensiz
Sarılıp yastığa teselli araman yersiz
Sanma ben mutluyum sanma huzurluyum
Kahretsin bu da huyum, bide böyle gururluyum
Alev alev alev alev gönlüm
Alev alev yanar sana
Alev alev alev alev yanar sana

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)