Social Icons

.

Cuma

bennur yeniden baslayalim 2012 single 2013 online dinle












Bennur Yeniden Başlayalım Şarkı Sözü

çaresi bulunur yeterki sen inan buna
sadece güven bize
bana elini ver tutayım
sözünü ver unutaLım
yeniden başlayalım yıllara yazık olmasın
bana elini ver tutayım
sözünü ver unutaLım
yeniden başlayalım yıllara kıymayalım
hadi deneyelim ahh hadi inanalım ahh
hadi gel yanıma hadi gel bana
sarkisozu.acikgoz.org
hadi gel artık güven bize
ne olursun çabuk pes etme
inan bize aşkın sesine
bana elini ver tutayım
sözünü ver unutaLım
yeniden başlayalım yıllara yazık olmasın
bana elini ver tutayım
www.sarki-sozu.com
sözünü ver unutaLım
yeniden başlayalım yıllara kıymayalım

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)