Social Icons

.

Pazartesi

ugur karakus bilemedim 2011 albumu dinle

Uğur Karakuş Bilemedim 2011 Albümü Dinle

Uğur Karakuş Bilemedim 2011 Albümü müzik market raflarındaki yerini çoktan aldı ama ne yazıkki bizler bu güzel albümü sitemize geç ekledik Uğur Karakuş 2011 albümü mahmut tang arkadaşımızın isteği üzerine sitemize eklenmiştir keyifli dinlemeler…
Uğur Karakuş Bilemedim 2011 Albümü içeriliği
01. Uğur Karakuş Bilemedim
02. Uğur Karakuş Paşa Gönlüm
03. Uğur Karakuş Karakız
04. Uğur Karakuş Bir Ask için Ölünürmü
05. Uğur Karakuş Seni Affedemiyorum
06. Uğur Karakuş Aşk Gerek Aşk
07. Uğur Karakuş Vay Başıma
08. Uğur Karakuş El Bana
09. Uğur Karakuş Sevdiğim
10. Uğur Karakuş Vuran Vurana
11. Uğur Karakuş Adalara Gel

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)