Social Icons

.

Pazar

murat dalkilic bir guzellik yap 2012 albumu sarkilarini dinle

Murat Dalkılıç Bir Güzellik Yap 2012 Albümü Şarkılarını Dinle



Murat Dalkılıç Bir Güzellik Yap 2012 Albümü Şarkıları
01. Murat Dalkılıç Teslim Oldum
02. Murat Dalkılıç Bir Güzellik Yap
03. Murat Dalkılıç Yalancısın
04. Murat Dalkılıç Lüzumsuz Savaş
05. Murat Dalkılıç Bir Hayli
06. Murat Dalkılıç Yudum Yudum
07. Murat Dalkılıç Yalan Dünya
08. Murat Dalkılıç Neyleyim İstanbul’u?
09. Murat Dalkılıç Kader
10. Murat Dalkılıç Canına Yandığım
11. Murat Dalkılıç Yudum Yudum Ora & Ventus Versiyon


Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)