Social Icons

.

Salı

kivircik ali onbir bir ikibinonbir veda albumu dinle

Kıvırcık Ali Onbir Bir İkibinonbir Veda  Albümü Dinle




Kıvırcık Ali 2011 Albümü içeriği
1.Kıvırcık Ali Anlatamadım
2.Kıvırcık Ali Felek
3.Kıvırcık Ali Şahit Çamlıca
4.Kıvırcık Ali Al Ömrümü (Düet: Yıldız Tilbe)
5.Kıvırcık Ali Ben Senin Üstüne Gül Koklamadım
6.Kıvırcık Ali Kör Olasıca
7.Kıvırcık Ali Unutamadım
8.Kıvırcık Ali Kekliğim
9.Kıvırcık Ali Geceler Yangın (Virane)
10.Kıvırcık Ali Ne Ağlayabildim Ne Gülebildim
11.Kıvırcık Ali Halime Elleri Güldürme Yar
12.Kıvırcık Ali Sen Perişan Ben Perişan
13.Kıvırcık Ali Ben Sana
14.Kıvırcık Ali Bir Garip Yolcuyum (U.H.)
15.Kıvırcık Ali Vasiyet
16.Kıvırcık Ali Kimim Kaldı (Vokal: Eren Özütemiz)

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)