Social Icons

.

Perşembe

gulcihan koc icimdeki gizli derdim albumu online dinle

Gülcihan Koç İçimdeki Gizli Derdim Albümü Online Dinle

Gülcihan Koç’un İçimdeki Gizli Derdim Albümü Müzik marketlerdeki yerini aldı albümde 11 tane parça bulunuyor Türkü Ve Uzun Hava Sevenler bu albümü mutlaka dinlemenizi tafsiye ederim. Gülcihan Koç İçimdeki Gizli Derdim 2010 Albümünü sitemizden indirmeden online dinleyebilirsiniz keyifli dinlemeler …

Albüm içeriği

01. Gülcihan Koç – Allı Turnam
02. Gülcihan Koç – Bektaş Dost
03. Gülcihan Koç – Leyli Leyli
04. Gülcihan Koç – Sunam
05. Gülcihan Koç – Diyarı Gurbette
06. Gülcihan Koç – Yine Gam Yükünü (U.H.)
07. Gülcihan Koç – Hubyar Miraçlama
08. Gülcihan Koç – İçimdeki Gizli Derdim
09. Gülcihan Koç – Şu Aleme Nur Doğdu
10. Gülcihan Koç – Oğul Yarim (U.H.)
11. Gülcihan Koç – Lalelim – Ayda Bıçak

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)