Social Icons

.

Çarşamba

banu zorlu 2012 single albumu deger mi hic dinle

Banu Zorlu 2012 single albümü Değer mi Hiç dinle


Banu Zorlu’nun 2012 yeni single albümü “Değer mi Hiç” çıktı. Single albümü sitemizden dinleye bilirsiniz.

Albüm Listesi
Banu Zorlu – Değer mi Hiç
ŞARKI SÖZÜ
Söz: Aysel Gürel
Müzik: Onno Tunç
Aranjör: Özgür Yedievli / 2012
Bir Rüya Görür Gibi
Seninle Bulutlara Uçtuğumda
Bir Ateş Yakar Beni
Sevginle Tutuştuğumu Sanırdım
Yağmur Olup Damla Damla
Öperdim Öperdim Dudaklarından
Bir Nehir Gibi Çağlar
Akardım Akardım Damarlarından
****
Değer Mi Hiç, Değer Mi Hiç,
Değer Mi, Değer Mi, Değer Mi, Söyle
Bir Rüya Ömür Boyu
Sürer Mi, Sürer Mi, Sürer Mi, Böyle
Değer Mi Hiç, Değer Mi Hiç,
Değer Mi, Değer Mi, Değer Mi, Söyle
Bir Rüya Ömür Boyu
Sürer Mi, Sürer Mi, Sürer Mi, Böyle
Değer Canım Değer Elbet
Değer Bir Tanem Aşk İçin Her Şeye
Ne Hayal Nede Gerçek
Engel Mi Kanatlanmadan Uçmaya

Konuyu Sosyal Ağlarda Paylaş :

Yorum Alanı Online Yeni Son Şarkıları Dinle,2013 şarkıları dinle,Mp3 Dinle Mp3 dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

(Yorum yapma seçeneğini Anonim Şeçiniz)
(Lütfen seviyeli yorumlar yapınız)